Velkommen som medlem!

Som medlem av Trondhjems Kunstforening får du:

- Mulighet til å vise egen kunst på Desemberutstillingen hvert år
- Invitasjon til utstillingsåpninger og medlemsdager på mail
- Gratis inngang til samlingen ved Trondheim kunstmuseum,
   og halv pris (70 kr) for inngang til de andre utstillingene
- Deltakelse i det årlige kunstlotteriet. Jubileumsboka Det lange perspektiv til medlemspris 150 kr.
- Gleden ved å støtte den tredje eldste kunstforeningen i Norge, stiftet i 1845

www.tkf.no og trondhjemskunstforening på Facebook viser oppdatert informasjon fra oss.
Vennligst bruk KID-nr som er oppgitt. Medlemskort på papir sendes kun på forespørsel.

Hva er Desemberutstillingen?

Desemberutstillingen er Trondhjems Kunstforening sin årlige, juryerte medlemsutstilling, og vises på veggene i hele 1.etg/ Café Ni Muser. Hvert år skifter temaet, og gir oss innblikk i et bredt spekter av kunstneriske uttrykk gjennom foto, maleri, tegning, grafikk og tekstil.

Hva er medlemsdag?

Medlemsdag er et arrangement som kombinerer kunstopplevelser med sosialt samvær. Vi inviterer våre medlemmer til kaffe/kake før en privat omvisning i andre kunstinstitusjoner i Trondheim.

Medlemskort
Vi har sluttet å sende ut medlemskort. Dersom du likevel ønsker et fysisk kort, ta kontakt med oss.

Junior
Pris: 100